Total Pageviews

Wednesday 23 March 2011

कुरा २०६७ साल असारतिरको हो म घुम्न भनेर सोलु गएको थिए झरी परेको दिन थियो म काठमाडौँ बाट एक्लै हिडेको थिए बाटो लामो अनि थाहा पनि थिएन
म काठमाडौँ बाट बिहान ६ बजेको गाडीमा चढेर गए बाटोमा एक्लै भएर होला नरमाइलो लागिरहेथ्यो खाना खान मन पनि थिएन र येस्तैमा मा चरीकोट पुगे
त्यहा त मानिसहरुको भिडले गर्दा कस्तो कस्तो लाग्यो. र मैले हेरीरहे एउटी सुन्दरी महिला म चढेको गाडीमा नै चधीन मैले उसको रुप देखेर हेरिरहेको थिए
उ पनि कसैलाई खोजे जस्तो गरेर हेर्दै थिई म निरन्तर हेरिरहे उसको आँखा पनि म भएको ठाउमा परेछ मैले हेरी रहेको देखेर उसले पनि हेरी मलाई चाही उ
कुनै स्कूल को मास्टर जस्तै लागेको थियो येतिकैमा उ पनि मेरो सामु नै आइपुगी अनि मैले सोधे तपाई स्कूल म पढाउनु हुन्छ अनि उसले नसुने झैँ गरि फेरी
मैले दोहोर्याएर सोधे अनि उसले मलाई भन्नु भएको हो भनि. कुरा सुरु भयो भनेर मैले त्येहाबाट प्रस्न गरे अनि के यता काम छ भने होइन घुम्न आएको भनेर
भनिन अनि उसले मलाई कहाँ बाट आउनु भयो तपाई भनेर सोधिन मैले पनि काठमाडौँ बाट आएको भने अनि कहाँ बस्नु हुन्छ भनेर सोधे म देउरालीमा हो भनेर
फर्काइन् अनि मैले फेरी सोलु जान कति दिन लाग्छ भनेर सोधेको उसले मलाई आज देउरालीमा बस्नुस अनि भोलि बिहान जानु भनिन मैले पनि विचार गरे अनि सोधे
देउराली पुग्न कति समय लाग्छ भनेको ” बेलुका मात्र पुग्छ भनिन ” अनि त्येता बास पाईन्छ भने उसले हाम्रो होटेलमा बस्नु भए हुन्छ भनिन. अनि म पनि
आज देउरालीमा बस्ने बिचारले उ संगै जान्छु भने उसले पनि हुन्छ भनिन. अनि बसबाट झरेर हामी दुवै देउराली तर्फ लाग्यौ बाटो पनि उकालो नै उकालो रहेछ
जुन्गले को बाटो रहेछ मैले सोधे एस्तो बाटो हिड्न डर लाग्दैन भने उसले सानै देखि हिडेर होला डर लाग्दैन भनिन अनि मैले बिस्तारै आफुलाई राति एक्लै
हुने भयो भने उसले के को डर भनिन अनि बिस्तारै उकालो लाग्यौ साँझको ७ बजे तिर हामी उसको तिर पुग्यौ पनि परेको बेला थियो त्येतिखेरा अनि उज्यालो मा
पुगेपछि मलाई उसको भिजेको सरिर देख्दा मन नै सिरिङ्ग भएर आयो चिसो भएर मा चुलो नजिक बसे अनि उ पनि लुगा फेरेर चुलोमा आइ अनि मलाई पनि लुगा
फेर्न आग्रह गरिन मलाई कुन कोठामा बस्ने थाहा छैन भन्दा उसले उता जानुन भनिन तर मैले मलाई देखी दिनुन भनेपछि मलाई उसले कोठामा लागिन मा पनि उ संगै
गए म लुगा फुकाल्न थाले उ हेरेर बसेकी रहेछ मैले के हेरेहो भन्दा उसले तपाईलाई हेरेको भनिन अनि मलाई अनौठो लाग्यो केटीले पनि केटाले लुगा फेरेको हेर्न हुन्छ
भन्दा उसले जवाफ दियिना मैले येसो विचार गरे अनि मलाई राति एक्लै सुत्न डर लाग्छ भनेको उसले म साथी छु भनिन

येतिकैमा हामी तल झर्यौ अनि फेरी चुलोमा बसे उकालो चढ्दा जिउ दुखेको हुनाले मैले रक्सि छ भने अनि मलाई रक्सीमा जिउ नदुख्ने ओखती राखेर दियो मलाई रक्सि
पनि ठिक लाग्यो अनि केटि पनि ठिक एकछिन पछि खाना खायौं अनि मलाई संगै सुतौ भन्न डर लाग्यो अनि खाना खाएर मैले उसलाई हेरिरहे उसले मलाई माथि जानु
म सिरक लिएर आउछु भनिन म पनि माथि गएर चुरोट सल्काएर मनमा कुरा खेलाउदै थिए मलाई झसङ्ग हुने गरेर म बसेको ठाउमा सिरक फलिदियी अनि मैले उसलाई हेरे उसको रुप देखेर आफै मलाई के भयो भयो मैले उसलाई मलाई क्भायो भयो भन्दा तपाइलाई रक्सीले त्येस्तो बनाएको होला येतातिरा कडा हुन्छ भनिन
अनि मैले येह जाडो पनि छ मलाई एक्लै सुत्न डर लाग्छ भने उसले हुन्छ म साथी बस्छु भनिन अनि मैले येह घरमा कोहि छैन किन हो भनि सोध्दा उसले आमाहरु काठमाडौँ जानु भएको छ भनिन अनि मैले पनि मौका पाए जस्तो लगेर फेरी अर्को एक गिलास रक्सि खाऊन भने उसले धेरै हुन्छ भनिन येतिकैमा मैले तिम्रो बिहे भयो
भनेर सोधे उसले मा पढ्दै छु भनिन. अनि कहाँ कता सबै सोधे मैले पनि आफ्नो कुरा भने अनि उसलाई मैले तिमीलाई चिसो लागेको छैन भन्दै उसको गाला छामे
उसले येसो नगर्नु न भनिन मैले बिस्तारै उसलाई सुम्सुम्याउन थाले उसले नगर्नु भन्दै थिई मा चाही घरमा कोहि नभएको मौका पाएर उसलाई बिस्तारै चलाउन थाले
उसले पनि बिस्तारै बिरोध गर्न छोडिन मैले पनि बिस्तारै उसको दुधतिर हात लान थाले उपनि चुप लगेर बस्न थालिन. अनि मैले उसको दुधको टुप्पा चलाउदै थिए
उसले मलाई समात्न थाली मैले पनि बिस्तारै दिध्को टुप्पोबाट तलतिर हात बढाए अनि एकछिन पछि मैले सुत्ने बेला भएन भनेर सोधे उसले पनि भयो भनिन अनि कहाँ सुत्ने हो भन्दा येही सुत्नुना भनिन अनि तिमि कहाँ सुत्ने भने उसले मा उता सुत्छु भनिन अनि मैले उसलाई तानेर बिस्तारै आफ्नो अंगालोमा राखेर उसको दुध चलाउदै थिए अनि उ पनि इमोसनमा आउन थाली मैले उसको ओठमा मेरो ओठ राखे अनि उसलाई खाटमा सुताए अनि उसको कुर्ता फुकाल्न थाले अनि उसको नग्न सरिर देखेर मेरो भाई जुरुक्क उठ्यो अनि मैले आफ्नो लुगा सबै उतारेर उसको तिघ्रातिर मेरो भाइलाई चलाउन थाले अनि उसको दुलो हेरेको त सानो सानो रौ उम्रिदै रहेछ मैले पनि
आफ्नो कान्छो भाइलाई बिस्तारै उसको दुलो नजिकतिर लगे उ येसो नगरौ भन्न थाली मैले उसको कराउने मुखमा मेरो मुख जोडेर भाइलाई दुलोतिर घुसौना थाले मैले हेर्दै नहेरिकन घुसआएर हो कि क हो छिर्दै छिरेन अनि उसले दुख्छ भनिन मैले मा बिस्तारै पसाउछु भनेको मानिन मैले उसको तिघ्रा फाटेर आफ्नो भाइलाई बिस्तारै घुसाको अलिकति मात्र पस्यो अनि उ पनि चिच्यौना थाली मैले हत्तपत्त मेरो ओठ उसको ओठमा जोडे अनि अलि अलि गर्दै मेरो भाई सबै भित्र पस्यो उ पनि कराउन छोडी
अनि उ पनि मेरो तालमा तल बाट माथि धेकेलना थाली मा पनि माथि बाट मचिना थाले एस्तो तल माथि गर्दा गर्दै मेरो बिउ झरना लाग्यो जाडो लागेको ठाउँ त पसिनाले
निथ्रुक्क भए अनि मैले मेरो बिउ उसको जिउभरि झारीदिए अनि फेरी एकछिन आराम गर्दै थिए फेरी एकछिन मा मलाई उसको जिउ देखेर गर्न मन लाग्यो र फेरी उसलाई माथि राखेर सुरु गर्न थाल्येउ एस्तो क्रियाकलाप हाम्रो रात्भारिनै चलीरह्यो मलाई बिहान छुत्तिना गार्हो भयो अनि मैले बिहान सोधे तिम्रो आमाहरु कहिले आउनु हुन्छ भनेको त हप्ता दिन पछि भन्न थाली त्येस्पची फेरी मा त्येही बस्ने निधो गरे अनि भने हिजो धेरै हिनेको भएर आज हिड्न सकिन मा येही बस्छु है भने उसले पनि नाई भनिन येस्तारिनै त्यो दिन पनि त्येही बसे अनि भोलि पल्ट मा आफ्नो गन्तब्य तिर लागे. अहिलेलाई एती नै फर्केर आउदाको कुरा पछि लेखुला है त साथी हरु
नमस्कार.

No comments:

Post a Comment